Lazarbibi

  • TECHNIKATÖRTÉNET
  • ELKÉPESZTŐ
  • VALÓSÁG
  • FORMÁTUMOK
  • NAVIGÁCIÓ
  • MAGYAR
  • HADITECHNIKA
  • CÉGEK
Privát tengeralattjáró

Privát tengeralattjáró

A DeepFlight egy vízalatti közlekedéssel foglalkozó cég, és nemsokára egy új személyi tengeralattjárót mutatnak be a 2014-es Monaco Yacht show-n. Úgy hírlik, hogy az eszközt nagyon könnyű lesz vezetni, és ezért a turizmus, valamint a járművek bérlése terén hiánypótló lehet. A DeepFlight Dragon a legkompaktabb könnyű súlyú személyi tengeralattjáró lesz, amit meg lehet vásárolni. A felhasználóknak egy minimalista használati útmutató is elég lesz ahhoz, hogy elkormányozzák.DeepFlight-Dragon-Your-Personal-Submarine6-769x350.png

A DeepFlight-ot alapító Graham Hawkes egy repülőgépekről szóló konferencián álmodta meg járgányát. A legfontosabb jellemzője a Dragonnak a pozitív felhajtóereje. Tehát amikor elmegy az áram, vagy kikapcsolod azt, a tengeralattjáró feljön a felszínre, ahelyett, hogy lesüllyedne a tengerfenékre. Ez nagyban különbözik attól, amilyen egy átlagos tengeralattjárót vagy merülőhajót vezetni, ahol ha kinyitod a szelepeket, a tengeralattjáró elnehezedik és elsüllyed. A Dragon lényegében egy repülőgép. Tudom, hogy nem használhatjuk ezt az elnevezést, de ez valójában tényleg egy repülőgép a vízben. Tehát az összes vezérlő egység, minden úgy lett megtervezve benne, hogy könnyű legyen azt használni. Annyira ösztönösen tudják kezelni a járművet még azok is, akiknek nincs ezen a téren tapasztalatuk, hogy úgy gondolom, ez lesz az első tengeralattjáró, amit akár üdülőközpontok órabérben adhatnak ki az érdeklődőknek.

DeepFlight-Dragon-Your-Personal-Submarine3-610x305.jpg

Egy kicsit kevesebbe fog kerülni, mint 1,5 millió dollár, és fel lesz szerelve az összes szükséges eszközzel, ami kell a jármű működtetéséhez. A Monaco Yacht Show-n már 1,2 millió dollárért is lehet megrendelést leadni, hogy elindulhasson ennek a járműnek a gyártása, amivel együtt egy új felfújható platformot is adnak majd a kivitelezők.

DeepFlight-Dragon-Your-Personal-Submarine5-610x305.jpg

Hawkes hozzátette: „A felfújható platformot azért készítettük el, mert megvizsgáltuk, a jármű tulajdonságai hogyan működnek majd a gyakorlatban, és az egyik fő aggodalmunk a biztonság volt. Nem akarjuk, hogy bárki is megsérüljön, és egy kis merülőhajóval kapcsolatban az egyik nehézség, hogy nincsen szabadoldal (a legnagyobb merülés síkja és a fedélzet felső élének legalacsonyabb pontja közötti távolság). Egyedül úgy tudjuk garantálni a biztonságát az újoncoknak, akik izgatottan irányítják a hajót mindenfelé, hogy sokkal nagyobb helyigényt készítettünk a tengeralattjárónak azáltal, hogy egy felfújható platformot tettünk alá, ami kiemeli azt a vízből.”

DF-Dragon-Approaches-Bomber-Still-Image-4K.jpg

Hawkes egy olyan jövőben hisz, amely a víz alatti közlekedés jegyében telik (az ő megfogalmazásában a ’víz alatti repülés’ jegyében), mindenesetre megérti, hogy ehhez idő kell. Úgy nyilatkozott: „Jelenleg épp a víz alatti közlekedés területének jelentős fejlődése előtt állunk, de az ehhez tartozó ütemterv még nem teljesen meghatározott. Lehet, hogy ez a fejlesztés nem ugyanannyira hasznos, mint 100 évvel ezelőtt az eredeti légiközlekedési iparág kialakulása, de hasonló tulajdonságokkal bír, és nincs hiány feltérképezetlen területekben, amelyek felfedezésre várnak. Az óceánok adják a föld felszínének 2/3-át, úgyhogy nem teljesen értem, miért  Földnek hívjuk bolygónkat. Ha visszatekintünk, van pár jelentős hasonlóság aközött, ahol most vagyunk, és a repülés első évei között. Azok az emberek imádták, amit csinálták, csakúgy, mint mi, de nem tudták pontosan, hogy a dolgok hogyan fognak alakulni, és a munkájukból milyen tényleges előnyök származnak majd.”

DF-Dragon-and-Great-White-4K.jpg

A DeepFlight Dragont egyszerű használatra tervezték, legyen szó egy jachtról vagy a partról való indulásról, és akár 120 méteres mélységig is tud kutatásokat végezni, miközben 1800 kg súllyal és 1,5 méteres magassággal rendelkezik. Pozitív felhajtóerővel bír, amely azt jelenti, hogy automatikusan a felszínre úszik, ha szükséges. Az biztos, hogy kellemes élmény lenne egy turistaúton részt venni egy ilyen járművel, hiszen őszintén szólva az ára még túl magas ahhoz, hogy egy egyszerű halandó megvásárolja azt. A nyitóképen és a lenti videón a cég egyik régebbi modellje látható.

DeepFlight

1 komment Szuper Tovább
Privát tengeralattjáró Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
1 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Kém robot fejlesztés az Aliexpressről Kém robot fejlesztés az Aliexpressről
  • Kémek a fénymásoló gépben Kémek a fénymásoló gépben
  • Mars jelentkezz! Mars jelentkezz!
  • A hordozható zenelejátszók története A hordozható zenelejátszók története
  • Élet a CGI előtt Élet a CGI előtt

A bejegyzés trackback címe:

https://lazarbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr16722705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teddybear01 2014.09.25. 10:14:35

A dél-amerikai drogkartellek egész flotta tengeralattjáróval rendelkeznek és tonnaszám szállítják velük a kábítószer az USA-ba.
Némelyik akár oda-vissza képes megtenni a Venezuela-USA utat.

Gyakorlatilag minden nagyobb luxusjacht tartozéka már egy hasonló tengeralattjáró( a motorcsónakok, a szörfdeszkák és a jet-sky és a scooter mellett.

Szóval egyáltalán nem újdonság.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Lazarbibi

Tudomány, technika, érdekességek régiségek és még sok más !

Lazarbibi honlapja

dj.jpg

Facebook

Lazarbibi honlapja

Top 5

  1. Filmszereplő számítógép
  2. Magyar kazettás magnók
  3. Szovjet kazettás magnók
  4. Különleges ajándék az amerikai nagykövetség részére
  5. 10 dolog, amitől elhiszed a tervezett elavulást

Címkék

Cégek (19) Érdekességek (35) Formátumok (16) Haditechnika (45) Magyar (32) Morbid (9) Navigáció (10) Szuper (26) Technikatörténet (59) Valóság (12) Címkefelhő

Keresés

Friss topikok

  • 'n Quijote: Szia! Tudsz valamit Makay Attiláról? Ha igen, privátban válaszolj légy szíves az onquijote kukac g... (2024.09.06. 06:27) A BHG emlékére
  • tutyimutyi terminátor: nos, elillant 7 röpke év, és Kim köszöni, jól van; még mindig ő a Kedves Vezető (v. mi) (2024.08.11. 12:29) Észak-Korea megbéníthatja a high-tech ipart?
  • Greg36: @gigabursch: Valószínűleg igen. A csupaszárny elv már egész korán megjelent a kutatások között (má... (2024.08.05. 13:15) Göring lopakodója
  • Barkmann: "Mi az a konténer radar? Furcsán hangzik, de nem találtam rá magyar elnevezést." 29B6 "Konténer" (... (2024.07.14. 05:19) Támadás a konténer radar ellen
  • Adani: Vidoeton Colorstarokhoz is a Raduga képcsöveket használták, Szovjetunióból jött a képcső, a videot... (2024.04.09. 15:33) Színes televízió a Szovjetunióban

Facebook hírfolyam

Lazarbibi honlapja

Blogajánló

A helgolandi csata 01. Európa északi területei amolyan félreeső peremvidékként szerepelnek a köztudatban, és gyakran a történelemkönyvekben is. Valójában azonban a Baltikum már az ókor óta kiemelt szerepet játszott a kontinens életében, és nemcsak gazdasági, hanem politikai és katonai szempontból is. A térség két domináns… htenger.blog.hu
blog.hu

Archívum

  • 2024 április (1)
  • 2023 november (1)
  • 2023 február (1)
  • 2022 november (1)
  • 2022 október (1)
  • 2022 február (1)
  • 2021 december (2)
  • 2021 augusztus (1)
  • 2021 június (1)
  • 2021 április (2)
  • 2021 március (1)
  • Tovább...

Egyéb

Támogatás

Támogasd munkámat, ha több hasonló jellegű cikket szeretnél olvasni, de az oldal enélkül is üzemel tovább.

 

Kávégép szerviz

185706145_3911285022287604_3885607603847226092_n.jpg

Elektronika,tech,retro
süti beállítások módosítása
Dashboard